*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

بالا بردن سرعت باز شدن صفحات اینترنتی

یک دستور بسیار ساده ولی فوق العاده کار آمد که تست هم کردم خیلی عالی جواب داد
در ابتدا وارد منوی استارت شده و پس از رفتن به گزینه Run دستور CMD را اجرا کنید با باز شدن صفحه مربوط به commond prompt دستور زیر را بنویسید و اجرا نمایید
Ipconfig /flushdns
حالا اینتر را بزنید.با انجام این دستور شما باعث میشوید که حافظه موقت Dns ویندوز ایکس پی پاک شود.

هرگز نگفتم کرانچار یک بازی دیگر فرصت دارد

انصاری‌فرد: فردوسی‌پور را در پایان فصل مجبور به عذرخواهی می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر تا پایان فصل در پرسپولیس ماندم جواب فردوسی‌پور را می‌دهم و او را مجبور می‌کنم که از باشگاه عذرخواهی کند.


عباس انصاری فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دوست نداشتم در برنامه 90 حضور پیدا کنم چون می‌دانستم این برنامه به دنبال چه هدفی است. با وجود احترام خاصی که برای مسئولان شبکه 3 قائل هستم اما متاسفانه برنامه 90 به یک شوی تلویزیونی تبدیل شده است که بیگانه‌ها از آن استفاده می‌کنند.
وی افزود: باید این برنامه به فوتبال ما کمک کند نه این که به ورزش ما ضربه بزند. اگر در این برنامه شرکت نمی‌کردم می‌گفتند ترسو و فراری هستم به همین دلیل سعی کردم با مردم صحبت کنم که با حرکت عجیب و غریب مجری برنامه مواجه شدم.
انصاری فرد خاطرنشان کرد:‌ همه این برنامه را دیدند. من مورد تمسخر مجری قرار گرفته بودم که هر وقت برنامه‌‌های من را می‌شنوید صحبت از پول می‌کرد. آیا واقعا این درست بود؟ من با این اتفاقات نگران فوتبال ایران هستم چرا که نود و فردوسی پور با این کارها فوتبال را تخریب می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نظرخواهی برنامه 90 گفت: هیچ اشکالی ندارد. هر که را دوست دارند می‌توانند در مقابل من قرار دهند اما در آخر فصل اگر در پرسپولیس ماندم جواب فردوسی‌پور را می‌دهم و مجبورش می‌کنم که از باشگاه عذرخواهی کند. در آستانه دربی از هواداران و بازیکنان می‌خواهم که مراقب این افراد و حاشیه‌ها باشند.
وی تاکید کرد: لبخندها و کارهای فردوسی پور می‌توانست به تیم ما ضربه بزند و خوشبختانه در برنامه شب گذشته 90 اجازه خودنمایی زیاد به فردوسی‌پور ندادم.
انصاری‌فرد در خصوص هشدار به کرانچار اظهار داشت: من هرگز نگفتم که کرانچار یک بازی دیگر فرصت دارد. او باید با تمرکز بیشتر و استفاده از پتانسیل پرسپولیس تیم را به جایگاه مناسب برساند.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص دیدار با علی سعیدلو عنوان کرد: دیدار بسیار خوبی داشتیم. سعیدلو به من گفت با قدرت به کارت ادامه بده و به حواشی‌ کاری نداشته باش.
وی یادآور شد: برخی از افرادی که در جریان دیدار فوتسال ایران و برزیل خط می‌گرفتند و علیه من شعار می‌دادند در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی دستگیر شدند. آنها خودشان اعلام کردند برخی‌ها به من گفتند علیه شما شعار دهیم.
انصاری‌فرد ادامه داد: برای من جای تعجب دارد که در بازی فوتسال ایران و برزیل که به دعوت ترابیان و کفاشیان به ورزشگاه رفته بودم چرا باید این بی‌احترامی‌ها به من شود. فکر می‌کنم همه متوجه شدند آقایان برای من نقشه کشیده‌اند.
وی در خصوص دیدار با حبیب کاشانی گفت: دیدار بسیار خوبی با کاشانی داشتم و سعی کردم درباره مسائل مختلف با او صحبت کنم مخصوصا شرایط حساس دربی برای من بسیار مهم بود. خوشبختانه کاشانی با خلوص نیت در این جلسه به من کمک کرد و امیدوارم در آینده ارتباط ما نزدیک‌تر شود.
انصاری‌فرد در پایان در خصوص بازی روز جمعه مقابل پیکان گفت: ‌می‌توانیم با 3 امتیاز شیرین به صدر جدول نزدیک شویم. من هنوز به این تیم امیدوار هستم و می‌دانم اگر بخواهیم می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

وزیر نفت تا ۲روز آینده تکلیف تیم پتروشیمی تبریز را معلو م میکند


این دو روز برای تیم فوتبال پتروشیمی بسیار حساس و سرنوشت ساز است و امیدوارم وزیر محترم نفت با بودجه این تیم موافقت نماید.
وی افزود: رایزنی های زیادی در مورد تیم فوتبال پتروشیمی تبریز با وزیر انجام داده ایم ، اما به طور قطع معلوم نیست که پاسخ وزیر در خصوص این تیم، مثبت خواهد بود و یا منفی؟
تیموری اضافه کرد: استاندار محترم آذربایجان شرقی نیز سه روز پیش با ارسال نامه ای به وزیر نفت از وی درخواست کرد تا با بودجه درخواستی تیم پتروشیمی تبریز برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول، موافقت نماید.
وی در مورد یارگیری تیم در صورت عدم انحلال گفت: هم اکنون علاوه بر 19 بازیکنی که در اختیار داریم ، با شش بازیکن نیز به توافق رسیده ایم که به محض مثبت بودن پاسخ وزیر با آنها قرارداد خواهیم بست.
وی در پایان گفت: هواداران بدانند که اگر امتیاز تیم به فروش رسید و تیم منحل شد ، تمامی تقصیرها متوجه "عظیم ممقانی" مدیرعامل کارخانه می باشد ، چرا که ایشان به هیچ وجه اجازه نمی دهند تیم بدون دستور مستقیم وزیر ، راهی مسابقات شود ، در حالی که وی قدرت صدور این دستور را دارد.
تیم فوتبال پتروشیمی تبریز که فصل گذشته اولین حضور خود در رقابت های لیگ یک فوتبال را تجربه کرد ، با وجود ارایه کارنامه قابل قبول برای حضور در فصل بعدی با مشکل تصویب بودجه از سوی وزارت نفت مواجه شده و با توجه به مرتفع نشدن مشکل این تیم، حضور آن در رقابت های فصل آتی لیگ یک در پرده ای از ابهام قرار دارد.


تیم فوتبال تراکتورسازی ، معادلات لیگ برتر را بر هم خواهد زد


"ناصر شفق" روز دوشنبه درنشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران ورزشی آذربایجان شرقی، افزود: تمامی بزرگنمایی هایی که از بازی های تیم تراکتورسازی در رسانه ها منعکس می شود به دلیل این است که صدای پای تراکتوردر لیگ برتر کم کم به گوش تمامی تیم ها رسیده و این تیم شگفتی ساز لیگ برتر خواهد شد.
وی اظهار داشت: زمانی که به لیگ برتر صعود کردیم ، تنها هدفمان حفظ تیم در گردونه رقابت ها بود ، اما با توجه به گذشت هفت هفته از این رقابت ها و نمایان شدن پتانسیل های تیم، اکنون در فکر قرار گرفتن در جمع شش تیم بالای جدول هستیم.
شفق از برنامه باشگاه تراکتورسازی برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه های طرح ریزی شده، تا سه سال آینده باید قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاوریم.
وی با اشاره به بازی های زیبای تیم و استقبال بسیار عظیم تماشاگران از آن در رقابت های لیگ برتر، تشریح کرد: متاسفانه عده ای از این پتانسیل بالا و شنیدن نام تراکتورسازی ناخشنود می شوند.
شفق با بیان اینکه تراکتورسازی در ادامه رقابت های لیگ برتر با قدرت بیشتر و کسب نتایج بهتر ظاهر خواهد شد، افزود: با جرات اعلام می کنم که تراکتورسازی در سال های آینده و با برهم زدن معادلات لیگ برتر کشور ، رقیب سرسختی برای تیم های مدعی خواهد شد.
وی اضافه کرد: تیم تراکتور نه یک نام ، بلکه هویت هر آذری زبان در ایران و جهان است و این تیم برای آنها پرچم هویتی است که مایه غرور و فخر آنها می تواند باشد و بر همین اساس است که تراکتور نه تنها در تبریز بلکه حتی در شهرهای دیگر ایران نیز هوادار دارد و تاکنون در هر بازی خارج از خانه ، احساس غربت نکرده است.
وی با ابراز رضایت از کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتور، گفت: با توجه به مشکلات مالی تیم ، من از تک تک آنها تشکر می کنم که با تلاش های بی شائبه خود، برای موفقیت و سربلندی تیم تراکتور از جان مایه گذشته و کوشش می کنند.
شفق با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه و تخصیص 15 میلیارد ریال بودجه از سوی کارخانه به باشگاه، ادامه داد : متاسفانه این مشکلات گریبان تیم ما را گرفته ، ولی با مساعدت و کمک های " احمد علیرضا بیگی" استاندار محترم آذربایجان شرقی و " محمد حسین فرهنگی" نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاحدودی این مشکلات در چند روز گذشته کاهش یافته است.
وی افزود: مشکلات مالی باشگاه در هفته های گذشته به حدی رسیده بود که جاسم کرار به دلیل عدم دریافت پول خود حتی در تمرینات نیز حاضر نمی شد که خوشبخانه با پرداخت بخشی از قرارداد او ، وی از مصدومیت مالی نجات یافت و اکنون در تمرینات به طور مرتب حاضر می شود.
وی با تاکید بر اینکه تیم تراکتورسازی ، متعلق به تمام مردم آذربایجان است، گفت: همه باید برای اوج گیری فوتبال این خطه تلاش کنیم که در این مسیر کمک های هواداران، مقامات استانی، نمایندگان مجلس و از همه مهمتر رسانه های گروهی ضروری است.
شفق اضافه کرد: باشگاه در نظر دارد جلسات منظمی به منظور هم اندیشی با اصحاب رسانه، چهارشنبه های آخر هر ماه برگزار کند تا از این طریق به راهکارهای بهتر و مناسب تری برای عمل به وظایف باشگاه در قبال ورزش استان دست یابد.
وی ، ایجاد شرکت سرمایه گذاری باشگاه، ایجاد فروشگاه های عرضه محصولات ورزشی باشگاه در سطح شهر، رایزنی با شورای اسلامی و شهرداری نبریز برای اختصاص یک پارک و یا فرهنگ سرا برای هواداران و توزیع کارت های الکترونیکی با مبالغ مختلف در میان مردم را از دیگر برنامه های باشگاه تراکتورسازی در سالجاری عنوان کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتورسازی تبریز گفت: این باشگاه با کمک مردم و علاقمندان در یک برنامه سه ساله قادر خواهد بود به مقام قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور دست یابد که این موضوع یکی از برنامه های اصلی باشگاه می باشد.
شفق با اشاره به رای کمیته انضباطی در خصوص تیم تراکتورسازی در بازی با استقلال تهران که محرومیتی برای این تیم در پی نداشت، بیان داشت: از رییس کمیته انضباطی به دلیل توجه خاص به مساله و بررسی موشکافانه آن، تشکر و قدردانی می کنم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه استاندار آذربایجان شرقی به اداره کل تربیت بدنی استان، گفت: با وجود اینکه در این نامه ، استاندار بر واگذاری استادیوم یادگار امام ره تبریز به باشگاه تراکتورسازی تاکیده کرده ، اما تاکنون هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.
شفق افزود: از سازمان لیگ نیز تقاضا داریم تا کار فروش بلیط ها را به باشگاه های واگذار کند و در این راستا باشگاه تراکتورسازی اقدام به تهیه کارت بلیط و کارت هواداران کرده است.
وی اضافه کرد: در باشگاه داری حرفه ای ، 30 تا 35 درصد از هزینه باشگاه ها از فروش و پیش فروش بلیط ها تامین می شود که متاسفانه این مهم در کشور ما، جایگاهی ندارد.
وی با اشاره به جلسه خصوصی اش با رییس جدید سازمان تربیت بدنی، گفت: "سعید لو" در این جلسه قول همه نوع همکاری برای ارتقا جایگاه تراکتورسازی را داد و از برنامه های این باشگاه در خصوص خصوصی سازی اعلام حمایت کرد.
شفق بیان داشت: همانگونه که مردم تبریز و آذربایجان حاضر به خرید امتیاز لیگ برتر نشدند و با اراده و حمایت همه جانبه از تراکتورسازی، راه صعود آن را به لیگ برتر فراهم کردند، به طور مسلم در اداره و حمایت مالی از این تیم نیز همه نوع همکاری را خواهند کرد.

منبع:/www.azfc.ir/newstext.aspx?id=717

حاشیه های بازی تراکتور و مقاومت سپاسی


* مثل همیشه جمعیت بسیار کمی برای تشویق تیم موفق شیرازی به ورزشگاه رفته بودند. البته حدد ۶۰۰ هوادار تراکتور نیز در ورزشگاه حضور داشتند که جالب توجه بوده و نشان میدهد تراکتور در همه جای ایران هوادار دارد.

* اقای بیگی استاندار اذربایجان شرقی ،نصرتی فرمانده نیروی انتظامی و منادی نماینده استان در مجلس نیز در ورزشگاه حافظیه شیراز حضور داشتند  که جای تقدیر و تشکر دارد.

* گزارش گر شیرازی بازی چندین بار از حضور انبوه هواداران این تیم در ورزشگاه یادگار اما سخن گفته و تراکتور را پر تماشاگر ترین تیم تا مقطع از فصل معرفی کرد.

* پیمنتا و جاسم کرار بعد از رهایی از مصدومیت در ترکیب تیم به میدان رفتند.

* مهاجمان تراکتور با گلزنی در این بازی به انتقاد ها پاسخ دادند.

*داور در اواخر بازی از روی یک خطای پنالتی بر روی امیر محبی گذشت. داور بازی تا حدودی میزبان نوازی کرده و با سوت های زیاد و غیر ضروری بارها موجب کاهش سرعت و کیفیت بازی گردید.

* محمد نصرتی یکی از سوتی های معروف خاص خود را در این بازی با گل خودی عجیب ارائه کرد.

* جاسم کرار که از او به عنوان ستاره تیم ملی عراق یاد میشود تاکنون هیچ بازی ملی در کارنامه نداشته و صرفا چندین بازی در تیم ملی امید این کشور را در کارنامه دارد.

* کرار با دو گلی که برابر راه اهن به ثمر رساند انتظارات را از خود بالا برده و نمایش ضعیف وی در بازی برابر مقاوت شیراز انتقادات هواداران را در پی داشته است. برخی عدم امادگی جسمانی وی و برخی دیگر عدم دریافت پول و تعمدی بودن  را دلیل عدم انجام بازی خوب از سوی این بازیکن میدانند.

* اقای صادقی کارشناس فوتبال شبکه سهند اصرار عجیبی بر صحبت کردن به زبان فارسی و بیان افعال به زبان ترکی دارد. معلوم نیست اصرار کارشناس محترم برای اختلاط این دو زبان در چیست!

* کارشناس برنامه شبکه سهند در یک اقدام عجیب و نادرست دوری تراکتور سازی از لیگ برتر را موجب عدم رشد هواداران این تیم همگام با لیگ برتر دانست و البته فراموش کرد که قوانین انظباطی حتی در لیگ دسته سوم نیز صادق بوده و در حساس ترین بازی های لیگ یک نیز تراکتور بهترین هواداران را در ورزشگاه اختصاصی به همراه داشت.


درخواست از صدا و سیما برای پخش زنده بازی تراکتور و فولاد


طی هفته های گذشته تراکتور سازی خود را به عنوان پر تماشاگر ترین تیم لیگ برتر معرفی کرده و حضور هواداران پر تعداد این تیم حتی در بازی های خارج از خانه نشانه محبوبیت این تیم در اقصی نقاط کشو بوده و اکنون بر همه مسلم شده است که تراکتور سازی صرفا محبوب و متعلق به تبریز نیست. اکنون قطب جدیدی در فوتبال کشور بوجود امده و نظام دو قطبی سرخابی پایتخت را به چالش کشیده است و به عبارتی لیگ برتر گمشده خود را بازیافته و دوست و دشمن حضور تراکتور در لیگ برتر را غنیمت و موهبتی میدانند که در سکوت و رکود سرد حاکم بر فوتبال ایران که ناشی از عدم صعود تیم ملی به جام جهانی میباشد شور و حال و حرارتی بخشیده و موجبات اشتی هواداران با ورزشگاه  گردیده است.حضوری که قطعا منافع مادی زیادی را نصیب فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد کرد.

شاید پخش زنده بازی های این تیم محبوب کمترین کاری باشد که میتوان جهت تشکر از این خدمت بزرگ تراکتور سازی و هواداران ان به فوتبال ایران داشت.لذا هواداران تراکتور سازی بیصبرانه و مشتاقانه منتظر روز جمعه و پخش سراسری بازی این تیم برابر فولاد خوزستان میباشند. اگر تنها پر هوادار بودن تراکتور سازی و فولاد خوزستان را در نظر بگیریم دیگر دلیلی برای پخش بازی تیمهای بی هوادار و بی ریشه مانند استیل اذین سوگلی صدا و سیما نخواهد بود.در حالیکه این تنها دلیل نیست. شاید از بعد ملی نیز نمایش حضور انبوه هواداران تراکتور در ورزشگاه موجب افزایش انگیزه حضور در هواداران سایر تیمها گردیدهو منافع زیادی در باب فنی و اقتصادی برای فوتبال کشور خواهد داشت.

لذا امیدواریم برنامه فوتبال برتر با بررسی شرایط حاکم توجه کافی به پخش زنده بازی های تراکتور سازی داشته باشد و شاید این هفته که بازی تراکتور همزمانی با سوگلی های سرخابی ندارد بهترین فرصت باشد.

خاطر نشان میشود در پی مطرح شدن چنین مطلبی در سایت هواداران تراکتور سازی در هفته های گذشته و به گفته پیمان یوسفی مجری برنامه فوتبال برتر تماس های زیادی از طرف هواداران تراکتور سازی با این برنامه مبنی بر پخش زنده بازی های تراکتور صورت گرفته و نامبرده نیز عده داده که در فرصت مناسب حتما اقدام خواهد شد.حال هواداران منتظر روز جمعه هستند تا شاهد وفای به قول برنامه یاد شده باشند.

سایت هواداران تراکتور

                  عید فطر مبارک

محصول کار کمیته انضباطی چیست؟؟؟؟؟؟

محصول کار کمیته انضباطی چیست؟ ؛استقلال و استیل آذین،ملغمه ای از توهین و فحاشی

مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معتقد است سیاست های این کمیته طی یکسال و اندی گذشته باعث ارتقای فرهنگ تماشاگران و بهبود جو فرهنگی ورزشگاه ها شده اما آنچه در بازی استقلال و استیل آذین اتفاق افتاد تفاوت های عمده ای با ادعای او داشت.


Related Links
Teams
استقلال
استیل اذین
سایت گل-مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معتقد است سیاست های این کمیته طی یکسال و اندی گذشته باعث ارتقای فرهنگ تماشاگران و بهبود جو فرهنگی ورزشگاه ها شده اما آنچه در بازی استقلال و استیل آذین اتفاق افتاد تفاوت های عمده ای با ادعای او داشت.

حضور حدود پنج هزار هوادار پرسپولیس که برای حمایت از استیل آذین به ورزشگاه آمده بودند بازار رجزخوانی بین این عده و هواداران استقلال را گرم کرد و کری خوانی ها پس از مدت کوتاهی به خط و نشان و فحاشی تبدیل شد.هواداران دو تیم با بدترین الفاظ ممکن یکدیگر را خطاب قرار دادند و انواع و اقسام توهین ها را نثار هم کردند.جو ورزشگاه در این بازی تفاوتی با بحرانی ترین سال های فوتبال ایران به لحاظ فرهنگی نداشت و تماشاگران پس از مدتها مجددا به شعارهایی که در طول زمان اندکی پاستوریزه شده بودند روی آوردند. در این فضا استقبال اندک تماشاگران از مسابقات و کمرنگ شدن فضای رجز خوانی بین س***شین ها را می توان دلیل عمده کاهش فحاشی ها در ورزشگاه دانست.

هرچند کمیته انضباطی سعی دارد این اتفاق را به نام خودش ثبت کند اما واقعیت این است که فضای استادیوم ها در اکثر بازی های حساس به همان شکل سابق درمی آید و شرایط برای حضور تمام اقشار در ورزشگاه فراهم نیست. قاضی شریفی در آخرین حضورش در یکی از داربی های تهران مدعی شد توهین های هواداران را نشنیده.او احتمالا توهین های بازی جمعه شب را هم نشنیده و همچنان این صورت مساله است که پاک می شود.
2009/9/19 16:26:07 Photo GalleryZoomiran - esteghlal

بازی های تراکتور همچنان در یادگار

شفق اعلام کرد که با رفع مشکلات ایراده از سوی کمیته انظباطی نسبت به ورزشگاه یادگار امام بازی های تراکتور تو اون مکان برگزار میشه.همچنین وی با اشاره به این که این مشکلات کوچک است ابراز امید واری کرد با تلاش مسئولان و همچنین جناب استاندار که انصافا زحمات زیادی را تا کنون برای تراکتو کشیده این مشکلات تا بازی مقابل فولاد حل گردد تا تراکتو از نعمت تماشاگر بی بهره نماند.

سایت هواداران تراکتور

دیدار پرسپولیس و راه‌آهن تغییر کرد

سازمان لیگ با درخواست مدیر گروه ورزش و مسابقات شبکه 3 مبنی بر تغییر زمان بازی پرسپولیس و راه‌آهن موافقت کرد.

مدیر گروه ورزش و مسابقات شبکه 3 صدا و سیما از سازمان لیگ درخواست کرد ساعت دیدار پرسپولیس و راه آهن از هفته هفتم لیگ برتر که قرار است 29 شهریور (فردا) برگزار شود تغییر کند.
این درخواست به این علت این انجام شد که امکان پخش مستقیم این مسابقه به طور کامل فراهم شود. سازمان لیگ با این درخواست موافقت کرد و مسابقه دو تیم پرسپولیس و راه آهن به جای ساعت 18:30 ساعت 19:35 فردا برگزار خواهد شد.
این در صورتی است که فردا روز عید فطر اعلام شود، اما اگر فردا ماه رمضان باشد و عید اعلام نشود این مسابقه و سایر دیدارهای هفته هفتم ساعت 21 آغاز خواهد شد.

منبع:سایت لیگ برتر