*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

تراختور در تبریز با فنرباغچه بازی می کند

تراختور در تبریز  با فنرباغچه بازی می کندfenerbahce فنرباغچا

هوادار تراکتور آذربایجان- تراکتور در یک بازی تدارکاتی و دوستانه در مقابل یکی از قدرتمندترین تیم های اروپا صف آرایی خواهد کرد تا پس از اثبات دارا بودن طرفدارانی با فرهنگ بالا، در میدان مسابقه و در بازی تیمی نیز قدرت خود را محک نماید.
مسئولان تیم تراکتور بدنبال این هستند که درمسابقات نیم فصل حداقل سه بازی دوستانه با دوتیم "آدانا اسپور" و "فنر باغچه" برگزار کند.
تراکتور با آدانا اسپور یک مسابقه انجام خواهد داد که محل برگزاری آن در ترکیه میباشد؛ ولی در مقابل فنرباغچه به صورت رفت و برگشتی بازی خواهد کرد؛ یک مسابقه در ترکیه و دیگری در ایران و شهر تبریز انجام خواهد پذیرفت.
مسئولان تراکتور برای فراهم کردن مقدمات این بازی ها مذاکراتی را با این باشگاه ها انجام داده اند و نامه هایی نیز به ترکیه فرستاده شده است و به احتمال بسیار قوی این مسابقات در نزدیکی برگزار خواهند گردید.
ناصر شفق به منظور فراهم کردن شرایط این مسابقات با مسئولان ترکیه ای مکتوباتی را رد و بدل کرده و برگزاری این مسابقات را بسیار محتمل دانسته است.
این سه بازی از جهاتی به همدیگر شباهت دارند. علاوه بر طرفداران تراکتور که همانند طرفداران فنرباغچه تیم خود را به صورت حرفه ای تشویق و طرفداری می کنند بدلیل محبوبیت فنرباغچه در بین فوتبالدوستان آذربایجانی نیز از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود.
فنرباغچه از قدرتمندترین تیم ها در فوتبال حرفه ای جهان می باشد. بازی با این تیم علاوه بر تجربه ای که نصیب تیم و بازیکنان خواهد کرد از جهت تدارکاتی نیز برای تراختور بسیار مفید خواهد بود؛ زیرا شایسته تماشاگران حرفه ای و هماهنگ همانا تیمی قدرتمند و در سطح بین المللی هست. لذا مسئولان تراکتور می توانند با مشاهده و تفسیر نکته به نکته بازی فنر باغچه و شیوه باشگاه داری و راضی نگه داشتن طرفداران، شیوه ای نو را در فوتبال ایران خلق کنند تا تیمی که با طرفداران صعود کرده همراه آنان قله های پیشرفت را طی نماید.

http://www.topcu.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد