*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

واکنش "کمالوند" به اظهارات علی کریمی:

واکنش

واکنش "کمالوند" به اظهارات علی کریمی:

باید همه توجه کنند که جایگاه یک سرمربی بسیار فراتر از بازیکن است و این درست نیست که در برابر هر حرف و اظهار نظر یک بازیکن، سرمربی بخواهد جواب دهد.


وی اضافه کرد: علی کریمی بازیکن برجسته ای است که باید این جایگاهش را خودش حفظ و نگهداری کند.


کمالوند، درباره اظهارات عابدیان سرپرست تیم استیل آذین نیز که گفته بود اخراج کعبی به دلیل اعتراضات کادر فنی تراکتور بود، تصریح کرد: هنگامی که کعبی اخراج شد من در دو متری و داور چهارم در یک متری او بود و آنچه که از زبان این بازیکن بیرون آمد قبل از من داور چهارم شنید و با گزارش آن به داور، کعبی اخراج شد.


وی با بیان اینکه کعبی دو بار با الفاظ رکیک و فحش های زننده کادر فنی تیم تراکتور را مورد خطاب قرار داده بود، گفت: در بار دوم این فحش های رکیک از سوی داور چهارم شنیده شد که قطعا" اخراج و کارت قرمز پاسخ این حرکات و رفتارها بود.


کمالوند درمورد اعلام خطای پنالتی به نفع تیم استیل آذین نیز گفت: مدافع تراکتورسازی مرتکب خطا بر روی علی کریمی نشد اما، داور به اشتباه یک ضربه پنالتی حساس را به سود حریف گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود.


وی با تاکید بر اینکه کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید تکلیف داوران این تیم را مشخص کند، افزود: داوران دیدارهای تراکتورسازی باید از تجربه کافی برخوردار باشند، چرا که با توجه به تماشاگران بی شمار تراکتورسازی، داوران دیدارهای پرسپولیس و استقلال باید قضاوت این تیم را برعهده گیرند.


دیدار پرحاشیه تراکتورسازی و استیل‌آذین با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

http://www.azfc.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
امید دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

ممنون از همکاری منم شما رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد