*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

گزارش بازی استیل آذین تهران- تراکتور

گزارش بازی استیل آذین تهران- تراکتور
مقدمه:
از نحوه اطلاع رسانی در خصوص مکان و زمان بازی مشخص بود که قرار است حق کشی در خصوص تراکتور اتفاق بیفتد مگر می‌شود تا صبح بازی مکان و زمان بازی مشخص نباشد! البته بدون شک برای تیم استیل آذین مشخص بود واهمه ازحضور هواداران آذربایجانی در ورزشکاه باعث شده بود که زمان و مکان بازی را برای عدم اطلاع رسانی مخفی کنند البته صد بارک الله به غیرت اهالی تورک تهران که خورد را به ورزشگاه تختی رساندند و تیم محبوب آذربایجان را تشویق نمودند بطوریکه تیم اصلا و ابدا احساس غربت ننمود.
گزارش بازی:
نیمه اول بازی تیم تراکتور با قدرت بازی را شروع کرد و با استفاده از بازی روی زمین توانست تیم پر مهره استیل آذین را تحت فشار قرار دهدو بازی زیبای تراکتور در نیمه اول گلی بود که توسط محبی در دقیقه36 به ثمر رسید. اتفاق ویژه نیمه اول به جز گل تیم تراکتورسازی اخراج حسین کعبی به دلیل انجام خطا و همچنین اهانت به کمک داور بود.
در اوایل نیمه دوم و بعد از حمله های تراکتور در یک غافلیگیری دروازه تراکتور توسط نوروزی باز شد. بعد از گل استیل آذین تماشاگران تراکتور بر شدت حمایت خود افزودند و با روحیه دادن به تیم باعث انجام یک بازی زیبا گردیدند. ماحصل این حمایتها 4 موقعیت مسلم گلزنی بود که نهایتا یکی از این موقعیتها توسط محبی در دقیقه79 به ثمر نشست تا تیم محبوب آذربایجان از میزبان پیش بیفتد.
در حالیکه تیم تراکتور؛ تیم رقیب را برای به ثمر رساندن گلهای بیشتر تحت فشار قرار داده بود برخی سوتهای مشکوک داور در اعلام خطا به سود استیل آذین باعث اعتراض هواداران تراکتور گردید. اوج حق کشی در دقیقه 92 با اعلام ضربه پنالتی (بدون شک نادرست) تکمیل گردید. علی کریمی با به ثمر رساندن این ضربه نتیجه بازی را به تساوی کشاند.
حاشیه بازی:
شوروحال و نوع تشویق هواداران تراکتور که تخمیناً بین 7 تا 8 هزار نفر بودند باعث حیرت اهالی رسانه گردیده بود به طوریکه دوربینهای رسانه های مختلف آن را به تصویر کشیده و گزارش تهیه نمودند.
حضور دانشجویان دانشگاه امیرکبیرتهران، صنعتی شریف، دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت معلم کرج که با در دست داشتن پارچه نوشته هایی در حمایت از تیم تراکتور در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند قابل توجه بود.
تماشاگران در بین دو نیمه علی دایی ،کریم باقری، افشین قطبی، ناصر شفق و کمالوند را به شدت تشویق و مورد حمایت قرار دادند. حمایت از سرمربی تیم در طول بازی نیز بسیار خوب و پور شور بود.
اعلام ضربه پنالتی به سود استیل آذین باعث اعتراض شدید گردید و هواداران خواستار استعفای عنایت مسوول کمیته داوران شدند.
در طول مسابقه هواداران به سردادن شعار "کریمی یادت باشه، دایی سرورته" پرداختند که این بازیکن با حرکتی زشت و زننده به تماشاگران آذربایجانی توهین نمود. همچنین قبل از زدن ضربه پنالتی کریمی با تکرار حرکت زشت و زننده خود خواستار سکوت تماشاگران تراکتور سازی گردید که داور مسابقه وی را با کارت زرد جریمه نمود.
بعد از اتمام بازی هواداران حاضر به ترک ورزشگاه نبودند و به تشویق تیم و ابراز شعارهای ملی پرداخته و شدیدا به عملکرد داور و کمیته داوران اعتراض نمودند. البته ادامه این تشویقها تا خیابانهای اطراف ورزشگاه تختی کشیده شد.
در خواست:
دوستان هموطن نباید بنشینیم و نظاره گر باشیم. بایستی برای بازی با پرسپولیس آماده شویم! دیگر نمی توانند زمان و مکان بازی را مخفی نمایند. باید تیم را حمایت کنیم برد اصلی ما زمانی خواهد بود که ورزشگاه آزادی را تسخیر کنیم حتی اگر نتیجه به نفع ما نباشد ولی ورزشگاه در اختیار ما باشد آقایان فدارسیون نشین متوجه خواهند شد. تراکتور چه عاشقان سینه چاکی دارد. خواهند فهمید که آذرربایجان میللتی تراکتور را تنها نمی گذارد و حق کشی علیه اسن تیم را بر نمی تابد. دوستان بایستی با همتمان به همه اطلاع دهیم تا در ورزشگاه حضور داشته باشند. چرا که در بازی با پرسپولیس همه خواهند فهمید که تراکتور چه تعداد تماشاگر دارد و این تماشاگران چقدر پورشورند. در این میان وظیفه دانشجویان دانشگاههای تهران و شهرهای اطراف حتی دانشجویان شهرهای تبریز، ارومیه؛ زنجان ، اردبیل، قزوین و قم برای حضور در ورزشگاه آزادی سنگین تر از بقیه هست.
در این میان لازم است به صورت ویژه در وبلاگهای مختلف و سایتهای آذربایجانی اطلاع رسانی کنیم و اطلاع رسانی سینه به سینه را نیز (که میراث از عاشیقهای آذربایجان هست) از یاد نبریم.

وعده ما ورزشگاه آزادی میعادگاه 50 هزار طرفدار تیم محبوب آذربایجان در بازی پرسپولیس- تراکتورسازی.

با تشکر از صادق

http://www.tractorfans.com

نظرات 1 + ارسال نظر
امید یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

. . . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


سلاممم

خوووووبی
وب قشنگی داری اگه دوست داری تبادل لینک کنی من رو با نام دنیای جور وا جور لینک کن و به ما خبر بده تا شما رو هم لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد