*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

90 دقیقه تیم برتر میدان بودیم

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی مقابل ابومسلم خراسان، برتری میدان در اختیار تیم ما بود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، "فراز کمالوند" که تیمش با نتیجه یک بر صفر ابومسلم را شکست داد، در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی ، افزود: بازی خوبی از سوی بازیکنانم ارایه شد اما همانند همیشه در زدن ضربات نهایی مشکل داشتیم.
وی اظهار داشت: تیمی که از هشت موقعیت صد در صد گل تنها یکی را وارد دروازه کند حتما مشکل دارد اما این برد تیم ما را از شرایط حساسی که در آن قرار داشتیم ، خارج کرد.
کمالوند با قدردانی از هواداران تیم، گفت: هر تیمی که این همه هوادار باشد مستحق قهرمانی در لیگ برتر است ولی هواداران نباید این توقع را از تراکتورسازی فعلی داشته باشند.
وی در خصوص داوری بازی اظهار داشت: اعتراض های ما به داوری نتیجه داد و کمیته داوران ، "مسعود مرادی" را به عنوان داور این بازی انتخاب و معرفی کرد و این انتخاب نشان داد که تراکتورسازی تیم بزرگی است.
کمالوند افزود: هیچ کس منکر ضایع شدن حق تراکتورسازی در بازی ها توسط داوران نیستند و ما انتظار داریم تا در بازی های آتی این تیم نیز همانند بازی های پیروزی و استقلال از داوران بزرگ و با تجربه استفاده شود.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، با گل دقیقه 83 محمد نصرتی تیم ابومسلم خراسان را ورزشگاه یادگار امام ره تبریز شکست داد و صاحب 17 امتیاز شد.

پیروزی شیرین تراکتور

تراکتورسازی ۱ - ابومسلم ۰

اختصاصی هواداران تراکتورسازی Tractorfans.com - دیدار هفته سیزدهم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام مقابل ابومسلم با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید. تراکتورسازی تبریز که در پی نتایج ضعیف هفته های قبل و داوریهای ناعادلانه زیر فشار هواداران بود توانست در حضور ۶۰هزار هوادار خود ابومسلم خراسان را با گل دقیقه ۸۴ نصرتی شکست دهد و با ۱۷ امتیاز در رده ۱۰ جای گیرد. تراکتورسازی در این دیدار با انجام یک بازی هجومی بارها دروازه ابومسلم را تهدید کرده بود اما مثل همیشه بی دقتی مهاجمان این تیم باعث شد تنها با یک گل بازی را ببرد و در حضور هواداران خود در تبریز نشان دهد هفته های قبلی این داوری بود که مانع از پیروزی تراکتور میشد.

نظرسنجی مجدد سایت گل

سایت گل در اقدامی مجدد به برگزاری نظرسنجی با عنوان شما طرفدار چه تیم ایرانی هستید مبادرت کرده است. هواداران تراکتورسازی برای شرکت در این نظرسنجی و نشان دادن اینکه تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم ایران است ابتدا لازم است با مراجعه به صفحه ثبت نام سایت گل ثبت نام کرده و سپس در صفحه اصلی سایت گل به تیم تراکتورسازی رای دهند. قابل ذکر است تراکتورسازی در نظرسنجی قبلی با ۳۹ درصد آرا اول شده بود و در تا لحظه نگارش این نوشته در نظرسنجی جدید نیز پیشتاز است.

تراکتورسازی قربانی داوری‌ها شده است

تراکتورسازی قربانی داوری‌ها شده است
نصرتی: کریمی در گوشم هم بزند جوابش را نمی‌دهم
محمد نصرتی کاپیتان تراکتورسازی هم مثل اکثر بازیکنان و سرمربی این تیم معتقد است که اشتباهات داوری باعث شد تا آنها در هفته دوازدهم لیگ برتربازی برده مقابل استیل‌آذین را با تساوی عوض کنند.
نصرتی که تلاش زیادی کرد تا تیمش برنده از زمین خارج شود، در مورد اتفاقات حاشیه‌ای دیدار استیل‌آذین و تراکتور و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ داد.
بازی با استیل‌آذین چطور بود؟
همه دیدند که ما 10 موقعیت گل داشتیم ولی استفاده نکردیم. در آخر هم روی اشتباه داور بازی را واگذار کردیم و فکر می‌کنم کریمی در آن صحنه زرنگی کرد و یک پنالتی گرفت. اولا که در آن صحنه خطایی اتفاق نیفتاد در ضمن برخورد کریمی و پولادی در بیرون از محوطه جریمه صورت گرفت.
چرا بازی به حاشیه کشیده شد؟ ادامه مطلب ...

کریمی به هر تیمی که رفته از نظر اخلاقی مشکل‌ساز شده است

موضع باشگاه تراکتورسازی درباره اتفاقات بازی با استیل‌آذین:

کریمی به هر تیمی که رفته از نظر اخلاقی مشکل‌ساز شده است

خبرگزاری فارس: باشگاه تراکتورسازی از علی کریمی به عنوان بازیکنی که از نظر اخلاقی در تیم‌های مختلف با مشکل مواجه شده یاد کرد.


مهدی فاطمی، مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره قضاوت داوران در هفته های اخیر برای تراکتورسازی اظهار داشت: یک تیم یک هفته زحمت می کشد و هواداران نیز به امید پیروزی تیم خود به ورزشگاه می آیند اما داوران به راحتی این زحمات را به باد می دهند.
وی افزود: از کمیته داوران می خواهیم دیگر داوران را محروم نکنند. چون دیگر این اعتراض ها هیچ فایده ای ندارد. برای مشخص شدن حق تراکتورسازی حتی نیازی به برنامه 90 نیست. به این نتیجه رسیده‌ایم که شاید دست هایی پشت پرده باشد.
مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشده و همه عالم و آدم را به هم ریخته است. اگر یک دهم مشکلات داوری بازی های تراکتورسازی را تیم های پرسپولیس و استقلال داشتند تاکنون مسعود عنایت را برکنار کرده بودند.
فاطمی در ادامه در مورد علی کریمی و مسائل به وجود آمده در بازی روز گذشته مقابل استیل آذین گفت: تا زمانی که کعبی از بازی اخراج نشده بود هواداران تیم تراکتورسازی شعاری نمی دادند اما علی کریمی سر این جریان بد اخلاقی کرد و هواداران ما هم شعار " کریمی یادت باشه دایی سرورته " را سر دادند. سپس کریمی بود که هواداران را تحریک کرد.
وی تاکید کرد: کریمی بازیکن خوبی است اما ارزش های اخلاقی او به اندازه ارزش های فنی او خوب نیست. او به هر تیمی رفته به دلیل اخلاقش مشکل ساز شده است و در آینده هم در همین تیم استیل آذین به مشکل خواهد خورد.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره تغییر ساعت بازی خاطرنشان کرد: در برنامه ابتدایی به ما اطلاع دادند که ساعت بازی 16:50 است اما بعد تغییر پیدا کرد. این تغییر زمان یا به خواست فدراسیون بوده یا باشگاه استیل آذین. نام ورزشگاه را هم که در کمتر از 24 ساعت از بازی متوجه شدیم. به نظر می آید چنین تصمیم گیری برای سرگردانی هواداران تراکتورسازی در بین شرق و غرب و تهران بوده است. با همه این بی برنامگی 10 هزار هوادار به ورزشگاه تختی آمدند.

http://www.farsnews.com

کمالوند: اشتباه کردم گفتم تماشاگران علیه کریمی شعار ندهن

کمالوند: اشتباه کردم گفتم تماشاگران علیه کریمی شعار ندهند
قابل پیش‌بینی بود که دیدار حساس استیل‌آذین و تراکتورسازی با حاشیه‌های متفاوتی روبه‌رو شود که مهم‌ترین آن شعارهای تماشاگران تراکتور علیه علی کریمی بود که در دقایق پایانی مسابقه جو بازی و ورزشگاه را به هم ریخت.
کاپیتان استیل‌آذین که از شعارهای هواداران تراکتورسازی به شدت عصبانی بود بعد از پایان بازی در قسمتی از حرف‌های خود تاکید کرد که تماشاگران تیم حریف از طرف فراز کمالوند سرمربی تراکتور تحریک شده‌اند و حتی بعضی از رسانه‌ها از قول کریمی نوشته‌اند: «جریان اسکناس‌هایی که تماشاگران تراکتور در دست داشتند را از کمالوند بپرسید.»
دیدگاه شما در مورد این بازی چیست؟
ما مستحق برد بودیم و همه این را دیدند. در ضمن ۶ موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم و توپ را به تیر دروازه هم زدیم ولی اشتباه داور در دقایق آخر باعث شد تا بازی برده را با تساوی عوض کنیم.

ادامه مطلب ...

در حاشیه دیدار تیم های تراکتورسازی و استیل آذین

در حاشیه دیدار تیم های تراکتورسازی و استیل آذین

در حاشیه دیدار تیم های تراکتورسازی و استیل آذین

این بازی برابر اعلام فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر قرار بود روز شنبه 25/7/88 راس ساعت 16:50 دقیقه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار گردد که متاسفانه سازمان لیگ برتر چند ساعت مانده به بازی مکان و زمان آن را بدون اطلاع قبلی عوض کردند.
به گزارش خبرنگار اعزامی سایت هیات فوتبال استان هواداران تیم تراکتورسازی در ورزشگاه شهید دستگردی تهران منتظر این بازی بودند که مسئولین تیم تراکتورسازی خبر تغییر زمان و مکان بازی را دادند و همانگونه که شاهد بودید این بازی در استادیوم تختی تهران و در ساعت 14:45 دقیقه انجام گردید.
نکته قابل توجه اینکه در نیمکت ذخیره تیم استیل اذین بغیر از حمید استیلی همه مربی بودند.
در دیدار استیل آذین – سایپا داور مسابقه آقای حمید استیلی را از نیمکت به سکوی تماشاگران هدایت کرده بود و میبایست ایشان در این بازی از سکوی تماشاگر تیم خود را هدایت میکرد که این کار انجام نشد.

واکنش "کمالوند" به اظهارات علی کریمی:

واکنش

واکنش "کمالوند" به اظهارات علی کریمی:

باید همه توجه کنند که جایگاه یک سرمربی بسیار فراتر از بازیکن است و این درست نیست که در برابر هر حرف و اظهار نظر یک بازیکن، سرمربی بخواهد جواب دهد.


وی اضافه کرد: علی کریمی بازیکن برجسته ای است که باید این جایگاهش را خودش حفظ و نگهداری کند.


کمالوند، درباره اظهارات عابدیان سرپرست تیم استیل آذین نیز که گفته بود اخراج کعبی به دلیل اعتراضات کادر فنی تراکتور بود، تصریح کرد: هنگامی که کعبی اخراج شد من در دو متری و داور چهارم در یک متری او بود و آنچه که از زبان این بازیکن بیرون آمد قبل از من داور چهارم شنید و با گزارش آن به داور، کعبی اخراج شد.


وی با بیان اینکه کعبی دو بار با الفاظ رکیک و فحش های زننده کادر فنی تیم تراکتور را مورد خطاب قرار داده بود، گفت: در بار دوم این فحش های رکیک از سوی داور چهارم شنیده شد که قطعا" اخراج و کارت قرمز پاسخ این حرکات و رفتارها بود.


کمالوند درمورد اعلام خطای پنالتی به نفع تیم استیل آذین نیز گفت: مدافع تراکتورسازی مرتکب خطا بر روی علی کریمی نشد اما، داور به اشتباه یک ضربه پنالتی حساس را به سود حریف گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود.


وی با تاکید بر اینکه کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید تکلیف داوران این تیم را مشخص کند، افزود: داوران دیدارهای تراکتورسازی باید از تجربه کافی برخوردار باشند، چرا که با توجه به تماشاگران بی شمار تراکتورسازی، داوران دیدارهای پرسپولیس و استقلال باید قضاوت این تیم را برعهده گیرند.


دیدار پرحاشیه تراکتورسازی و استیل‌آذین با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

http://www.azfc.ir

کمالوند: کریمی هواداران تراکتورسازی را تحریک کرد

کمالوند: کریمی هواداران تراکتورسازی را تحریک کرد

کمالوند: کریمی هواداران تراکتورسازی را تحریک کرد

فراز کمالوند درباره حواشی بازی مقابل استیل آذین که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، اظهار داشت: متاسفانه سرپرست استیل آذین روز قبل از بازی مصاحبه ای انجام داده و گفته بود تراکتوری ها در برنامه 90 شلوغ کرده اند تا داور روی علی کریمی خطا نگیرد.
وی افزود: همین حرف بازیکنان این تیم را تحت تاثیر قرار داده بود و در نهایت هم حسین کعبی از بازی اخراج شد اما داور در دقیقه 90 پنالتی به نفع آنها اعلام کرد که اصلا خطا نبود.
سرمربی تراکتورسازی عنوان کرد: دیگر نمی دانم از داوری ها چه بگویم. با اعتراض و بدون اعتراض داوری ها علیه تراکتورسازی است. حرف من این است که چرا اتفاقات داوری باید پشت سر هم برای ما رخ دهد؟
کمالوند درباره علی کریمی و هواداران تراکتورسازی که علیه این بازیکن شعار دادند، گفت: هواداران تراکتورسازی شعارهایی که می دانند ربطی به استیل آذین و تراکتورسازی نداشت. آنها بحث دایی و تیم ملی را مطرح می کردند. علی کریمی کاش می دید که من به خاطر همین شعارها 7،8 بار نیمکت تیم را ترک کردم و به سمت هواداران رفتم و از آنها خواستم این شعارها را ندهند.
این مربی در مورد نشان دادن اسکناس به کریمی تصریح کرد: هواداران اسکناس ها را به کریمی نشان نمی دادند و منظورشان داور بود. ضمن این که موقع پنالتی زدن کریمی هواداران را تحریک کرد. من به این بازیکن احترام می گذارم و هر گونه تحریک هواداران را توسط عوامل تیم تراکتورسازی رد می کنم.
کمالوند در پایان بار دیگر با اشاره به داوری گفت: فرق بازی های لیگ آن قدر با هم زیاد نیست که ما در هر بازی یک گل بابت اشتباهات داوری کنار بگذاریم. مقابل استیل آذین خوب بودیم اما وقتی داور نمی گذارد ببریم چه کاری از دست من بر می آید؟

http://www.azfc.ir

گزارش بازی استیل آذین تهران- تراکتور

گزارش بازی استیل آذین تهران- تراکتور
مقدمه:
از نحوه اطلاع رسانی در خصوص مکان و زمان بازی مشخص بود که قرار است حق کشی در خصوص تراکتور اتفاق بیفتد مگر می‌شود تا صبح بازی مکان و زمان بازی مشخص نباشد! البته بدون شک برای تیم استیل آذین مشخص بود واهمه ازحضور هواداران آذربایجانی در ورزشکاه باعث شده بود که زمان و مکان بازی را برای عدم اطلاع رسانی مخفی کنند البته صد بارک الله به غیرت اهالی تورک تهران که خورد را به ورزشگاه تختی رساندند و تیم محبوب آذربایجان را تشویق نمودند بطوریکه تیم اصلا و ابدا احساس غربت ننمود.
گزارش بازی:
نیمه اول بازی تیم تراکتور با قدرت بازی را شروع کرد و با استفاده از بازی روی زمین توانست تیم پر مهره استیل آذین را تحت فشار قرار دهدو بازی زیبای تراکتور در نیمه اول گلی بود که توسط محبی در دقیقه36 به ثمر رسید. اتفاق ویژه نیمه اول به جز گل تیم تراکتورسازی اخراج حسین کعبی به دلیل انجام خطا و همچنین اهانت به کمک داور بود.
در اوایل نیمه دوم و بعد از حمله های تراکتور در یک غافلیگیری دروازه تراکتور توسط نوروزی باز شد. بعد از گل استیل آذین تماشاگران تراکتور بر شدت حمایت خود افزودند و با روحیه دادن به تیم باعث انجام یک بازی زیبا گردیدند. ماحصل این حمایتها 4 موقعیت مسلم گلزنی بود که نهایتا یکی از این موقعیتها توسط محبی در دقیقه79 به ثمر نشست تا تیم محبوب آذربایجان از میزبان پیش بیفتد.
در حالیکه تیم تراکتور؛ تیم رقیب را برای به ثمر رساندن گلهای بیشتر تحت فشار قرار داده بود برخی سوتهای مشکوک داور در اعلام خطا به سود استیل آذین باعث اعتراض هواداران تراکتور گردید. اوج حق کشی در دقیقه 92 با اعلام ضربه پنالتی (بدون شک نادرست) تکمیل گردید. علی کریمی با به ثمر رساندن این ضربه نتیجه بازی را به تساوی کشاند.
حاشیه بازی:
شوروحال و نوع تشویق هواداران تراکتور که تخمیناً بین 7 تا 8 هزار نفر بودند باعث حیرت اهالی رسانه گردیده بود به طوریکه دوربینهای رسانه های مختلف آن را به تصویر کشیده و گزارش تهیه نمودند.
حضور دانشجویان دانشگاه امیرکبیرتهران، صنعتی شریف، دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت معلم کرج که با در دست داشتن پارچه نوشته هایی در حمایت از تیم تراکتور در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند قابل توجه بود.
تماشاگران در بین دو نیمه علی دایی ،کریم باقری، افشین قطبی، ناصر شفق و کمالوند را به شدت تشویق و مورد حمایت قرار دادند. حمایت از سرمربی تیم در طول بازی نیز بسیار خوب و پور شور بود.
اعلام ضربه پنالتی به سود استیل آذین باعث اعتراض شدید گردید و هواداران خواستار استعفای عنایت مسوول کمیته داوران شدند.
در طول مسابقه هواداران به سردادن شعار "کریمی یادت باشه، دایی سرورته" پرداختند که این بازیکن با حرکتی زشت و زننده به تماشاگران آذربایجانی توهین نمود. همچنین قبل از زدن ضربه پنالتی کریمی با تکرار حرکت زشت و زننده خود خواستار سکوت تماشاگران تراکتور سازی گردید که داور مسابقه وی را با کارت زرد جریمه نمود.
بعد از اتمام بازی هواداران حاضر به ترک ورزشگاه نبودند و به تشویق تیم و ابراز شعارهای ملی پرداخته و شدیدا به عملکرد داور و کمیته داوران اعتراض نمودند. البته ادامه این تشویقها تا خیابانهای اطراف ورزشگاه تختی کشیده شد.
در خواست:
دوستان هموطن نباید بنشینیم و نظاره گر باشیم. بایستی برای بازی با پرسپولیس آماده شویم! دیگر نمی توانند زمان و مکان بازی را مخفی نمایند. باید تیم را حمایت کنیم برد اصلی ما زمانی خواهد بود که ورزشگاه آزادی را تسخیر کنیم حتی اگر نتیجه به نفع ما نباشد ولی ورزشگاه در اختیار ما باشد آقایان فدارسیون نشین متوجه خواهند شد. تراکتور چه عاشقان سینه چاکی دارد. خواهند فهمید که آذرربایجان میللتی تراکتور را تنها نمی گذارد و حق کشی علیه اسن تیم را بر نمی تابد. دوستان بایستی با همتمان به همه اطلاع دهیم تا در ورزشگاه حضور داشته باشند. چرا که در بازی با پرسپولیس همه خواهند فهمید که تراکتور چه تعداد تماشاگر دارد و این تماشاگران چقدر پورشورند. در این میان وظیفه دانشجویان دانشگاههای تهران و شهرهای اطراف حتی دانشجویان شهرهای تبریز، ارومیه؛ زنجان ، اردبیل، قزوین و قم برای حضور در ورزشگاه آزادی سنگین تر از بقیه هست.
در این میان لازم است به صورت ویژه در وبلاگهای مختلف و سایتهای آذربایجانی اطلاع رسانی کنیم و اطلاع رسانی سینه به سینه را نیز (که میراث از عاشیقهای آذربایجان هست) از یاد نبریم.

وعده ما ورزشگاه آزادی میعادگاه 50 هزار طرفدار تیم محبوب آذربایجان در بازی پرسپولیس- تراکتورسازی.

با تشکر از صادق

http://www.tractorfans.com