*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

کمالوند: کریمی هواداران تراکتورسازی را تحریک کرد

کمالوند: کریمی هواداران تراکتورسازی را تحریک کرد

کمالوند: کریمی هواداران تراکتورسازی را تحریک کرد

فراز کمالوند درباره حواشی بازی مقابل استیل آذین که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، اظهار داشت: متاسفانه سرپرست استیل آذین روز قبل از بازی مصاحبه ای انجام داده و گفته بود تراکتوری ها در برنامه 90 شلوغ کرده اند تا داور روی علی کریمی خطا نگیرد.
وی افزود: همین حرف بازیکنان این تیم را تحت تاثیر قرار داده بود و در نهایت هم حسین کعبی از بازی اخراج شد اما داور در دقیقه 90 پنالتی به نفع آنها اعلام کرد که اصلا خطا نبود.
سرمربی تراکتورسازی عنوان کرد: دیگر نمی دانم از داوری ها چه بگویم. با اعتراض و بدون اعتراض داوری ها علیه تراکتورسازی است. حرف من این است که چرا اتفاقات داوری باید پشت سر هم برای ما رخ دهد؟
کمالوند درباره علی کریمی و هواداران تراکتورسازی که علیه این بازیکن شعار دادند، گفت: هواداران تراکتورسازی شعارهایی که می دانند ربطی به استیل آذین و تراکتورسازی نداشت. آنها بحث دایی و تیم ملی را مطرح می کردند. علی کریمی کاش می دید که من به خاطر همین شعارها 7،8 بار نیمکت تیم را ترک کردم و به سمت هواداران رفتم و از آنها خواستم این شعارها را ندهند.
این مربی در مورد نشان دادن اسکناس به کریمی تصریح کرد: هواداران اسکناس ها را به کریمی نشان نمی دادند و منظورشان داور بود. ضمن این که موقع پنالتی زدن کریمی هواداران را تحریک کرد. من به این بازیکن احترام می گذارم و هر گونه تحریک هواداران را توسط عوامل تیم تراکتورسازی رد می کنم.
کمالوند در پایان بار دیگر با اشاره به داوری گفت: فرق بازی های لیگ آن قدر با هم زیاد نیست که ما در هر بازی یک گل بابت اشتباهات داوری کنار بگذاریم. مقابل استیل آذین خوب بودیم اما وقتی داور نمی گذارد ببریم چه کاری از دست من بر می آید؟

http://www.azfc.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد