*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

تراکتورسازی قربانی داوری‌ها شده است

تراکتورسازی قربانی داوری‌ها شده است
نصرتی: کریمی در گوشم هم بزند جوابش را نمی‌دهم
محمد نصرتی کاپیتان تراکتورسازی هم مثل اکثر بازیکنان و سرمربی این تیم معتقد است که اشتباهات داوری باعث شد تا آنها در هفته دوازدهم لیگ برتربازی برده مقابل استیل‌آذین را با تساوی عوض کنند.
نصرتی که تلاش زیادی کرد تا تیمش برنده از زمین خارج شود، در مورد اتفاقات حاشیه‌ای دیدار استیل‌آذین و تراکتور و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ داد.
بازی با استیل‌آذین چطور بود؟
همه دیدند که ما 10 موقعیت گل داشتیم ولی استفاده نکردیم. در آخر هم روی اشتباه داور بازی را واگذار کردیم و فکر می‌کنم کریمی در آن صحنه زرنگی کرد و یک پنالتی گرفت. اولا که در آن صحنه خطایی اتفاق نیفتاد در ضمن برخورد کریمی و پولادی در بیرون از محوطه جریمه صورت گرفت.
چرا بازی به حاشیه کشیده شد؟

تماشاگران ما در اواخر بازی شعارهایی در مورد کریمی دادند که همین موضوع باعث شد حاشیه‌هایی به وجود بیاید. به نظر من آنها نباید علیه علی دایی شعار می‌دادند چون من کریمی را خوب می‌شناسم و هر وقت او را تحریک می‌کنند بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارد. البته این را هم باید بگویم که تماشاگران استیل‌آذین هم فحش دادند که این موضوع باعث تحریک تماشاگران ما شد.
مثل اینکه در یک صحنه و پس از خطای بازیکن استیل‌آذین به زمین افتادی و کریمی هم به تو اعتراض کرد که چرا بی‌جهت خودت را به زمین می‌اندازی.
بازیکن حریف واقعا مرا زد و کریمی هم به من گفت که چرا از جا بلند نمی‌شوی. کریمی گفت روی من هم خطا شد ولی بلند شدم حالا تو هم بلند شو همین!
ولی می‌گویند با یکدیگر درگیری لفظی داشتید؟
خیر، اصلا اینطور نیست. کریمی بزرگتر است و حتی اگر در گوشم هم بزند جوابش را نمی‌دهم.
قضیه اخراج حسین کعبی چه بود؟
من به طور دقیق نمی‌دانم ولی مثل اینکه با داور جروبحث کرده بود.
ولی بعد از صحنه اخراج، تو با کعبی حرف زدی.
من گفتم چرا اخراج شدی که حسین گفت نمی‌دانم.
تماشاگران تبریزی بابت چند بازی اخیر که نتایج خوبی نگرفتید به شدت ناراحت هستند. در این مورد چه حرفی داری؟
من به آنها حق می‌دهم ولی معتقدم تراکتورسازی فقط مقابل سایپا بد بازی کرد در آن بازی سه، چهار بازیکن تاثیرگذار تیم غایب بودند. در بازی با ملوان، سپاهان و استیل‌آذین هم قربانی داوری شدیم. هواداران تراکتور مطمئن باشند که در آیند وضعیت تیم بهتر می‌شود.
استیل‌آذین را چطور دیدی؟
آنها تیم خوبی دارند ولی فکر می‌کنم در کارهای دفاعی مشکل دارند.
خیلی‌ها معتقدند اگر علی کریمی در استیل‌آذین نباشد، این تیم نتیجه نمی‌گیرد.
کریمی بازیکن تاثیرگذار استیل‌آذین است و اگر او را مهار کنند یا اینکه غایب باشد، این تیم با مشکلات زیادی مواجه می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران
نظرات 1 + ارسال نظر
امید دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

ای که بی تو خودمو تک و تنها میبینم هر جا که پا میذارم تو رو اونجا میبینم / یادمه چشمای تو پر و درد و غصه بود قصه ی غربت تو قد صد تا قصه بود یاد تو هر جا که هستم با منه داره عمر منو آتیش میزنه
سلام من آپم بدو بیا سر بزن میخوام بترکونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد