*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

توقف تراکتور به کمک داور

توقف تراکتور به کمک داور

استیل اذین تهران 2    تراکتور سازی تبریز 2

گلها : هادی نوروزی و علی کریمی برای استیل اذین و امیر محبی دو گل برای تراکتور سازی

نکات ویژه :

1- حضور انبوه هواداران تراکتور در ورزشگاه مانند بازی های گذشته خارج خانه ایم تیم

2- ادمه اقای گلی علی کریمی با پنالتی های اهدایی داوران به مانند بازی های گذشته این تیم و شانس و تکرار اشتباهات داوری به نفع تیم متمول اقای هدایتی

تراکتور سازی که بعد دو هفته شکست متوالی با ارائه یک بازی خوب و قدرتمندانه توانسته تا اواخر بازی تیم استیل اذین را شکست دهد در دقیقه نود  به مانند بازی های گذشته سدی محکم به نام داور را در مقابل نتیجه گیری خود دید. داور این بازی نیز مانند داوران سایر بازی های استیل اذین باز برای این تیم اعلام کرد تا مثل همیشه علی کریمی  منجی تیم خود باشد.

 

در این دیدار تراکتور سازی به مراتب بهتر از حریف خود کار کرد و بار ها و بارها صاحب موقعیتهای خوب گلزنی شد ولی به جز دو بار توسط محبی در بقیه فرصتها مهاجمان بی انگیزه و بی تفاوت و تا حدی بی تعصب تیم که نه قدر تماشاگر میدانند و نه جایگاه تراکتور ،به مانند بازی های قبلی تیمهمه انها را از دست دادند تا در دقیقه نود حسرت فرصت های از دست رفته هواداران تراکتور را بیشتر اندوهگین نماید.

جا دارد مسولان محترم باشگاه در اقدام فوری بازیکنان بی انگیزه و بی تفاوت را از تیم اخراج کرده و با تقویت خط حمله تیم به این روند غیر قابل تحمل پایان دهند.اینکه طی چندین بازی گذشته همواره تیم پیروزی را با تساوی و یاشکست عوض نماید قابل قبول نبوده و ناتوانی تیم در اداره و کنترل بازی برده باید مورد بررسی دقیق قرار گرفته و دلایل و علل ضعف رفع گردد.

متاسفانه نتایج ضعیف تیم طی بازی های گذشته که اکثرا بر اثر اشتباه و سهل انگاری چند بازیکن بی تفاوت و بی انگیزه حاصل شده است موجب یاس و ناخرسندی عمیق در بین هواداران پر شور و با تعصب تیم گردیده و ادامه این روند قطعا به حمایت های فوق العاده و مثال زدنی هواداران از تیم لطمه خواهد زد.

همچنین به نظر میرسد مسولان باشگاه و شخص مدیر عامل ان باید یک بار به طور صریح و روشن تکلیف تیم را با کمیته داوران و اقای عنایت روشن نماید و دلایل داوری های مغرضانه علیه تیم مشخص و رفع گردد چرا که همه میدانیم اشتباهات داوری قطعا نمیتواند همواره بر علیه تیمی باشد و نمیتوان تا سقوط تیم به لیگ یک نسبت به چنین ناداوری هایی سکوت کرده و خوش بین بود .

پی نوشت : متاسفانه برخی مربیان و و به اصطلاح کارشناسان فوتبال درتبریز که اکنون برای کسب جایگاه کمالوند در کمین نشسته و تحلیل هایی در بی دانشی و باختن وی در نیمه مربیان را مدام مطرح میکنند بهتر از دست از حاشیه سازیبرای تیم برداشته و به عملکرد خود در تیمهای مختلف تبریز و طی سالیان گذشته بنگرند که جز سقوط و باز سقوط هیچ چیزی در چنته ندارند.

http://www.tractorfans.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد