*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

کریمی به هر تیمی که رفته از نظر اخلاقی مشکل‌ساز شده است

موضع باشگاه تراکتورسازی درباره اتفاقات بازی با استیل‌آذین:

کریمی به هر تیمی که رفته از نظر اخلاقی مشکل‌ساز شده است

خبرگزاری فارس: باشگاه تراکتورسازی از علی کریمی به عنوان بازیکنی که از نظر اخلاقی در تیم‌های مختلف با مشکل مواجه شده یاد کرد.


مهدی فاطمی، مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره قضاوت داوران در هفته های اخیر برای تراکتورسازی اظهار داشت: یک تیم یک هفته زحمت می کشد و هواداران نیز به امید پیروزی تیم خود به ورزشگاه می آیند اما داوران به راحتی این زحمات را به باد می دهند.
وی افزود: از کمیته داوران می خواهیم دیگر داوران را محروم نکنند. چون دیگر این اعتراض ها هیچ فایده ای ندارد. برای مشخص شدن حق تراکتورسازی حتی نیازی به برنامه 90 نیست. به این نتیجه رسیده‌ایم که شاید دست هایی پشت پرده باشد.
مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشده و همه عالم و آدم را به هم ریخته است. اگر یک دهم مشکلات داوری بازی های تراکتورسازی را تیم های پرسپولیس و استقلال داشتند تاکنون مسعود عنایت را برکنار کرده بودند.
فاطمی در ادامه در مورد علی کریمی و مسائل به وجود آمده در بازی روز گذشته مقابل استیل آذین گفت: تا زمانی که کعبی از بازی اخراج نشده بود هواداران تیم تراکتورسازی شعاری نمی دادند اما علی کریمی سر این جریان بد اخلاقی کرد و هواداران ما هم شعار " کریمی یادت باشه دایی سرورته " را سر دادند. سپس کریمی بود که هواداران را تحریک کرد.
وی تاکید کرد: کریمی بازیکن خوبی است اما ارزش های اخلاقی او به اندازه ارزش های فنی او خوب نیست. او به هر تیمی رفته به دلیل اخلاقش مشکل ساز شده است و در آینده هم در همین تیم استیل آذین به مشکل خواهد خورد.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره تغییر ساعت بازی خاطرنشان کرد: در برنامه ابتدایی به ما اطلاع دادند که ساعت بازی 16:50 است اما بعد تغییر پیدا کرد. این تغییر زمان یا به خواست فدراسیون بوده یا باشگاه استیل آذین. نام ورزشگاه را هم که در کمتر از 24 ساعت از بازی متوجه شدیم. به نظر می آید چنین تصمیم گیری برای سرگردانی هواداران تراکتورسازی در بین شرق و غرب و تهران بوده است. با همه این بی برنامگی 10 هزار هوادار به ورزشگاه تختی آمدند.

http://www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد