*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

محصول کار کمیته انضباطی چیست؟؟؟؟؟؟

محصول کار کمیته انضباطی چیست؟ ؛استقلال و استیل آذین،ملغمه ای از توهین و فحاشی

مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معتقد است سیاست های این کمیته طی یکسال و اندی گذشته باعث ارتقای فرهنگ تماشاگران و بهبود جو فرهنگی ورزشگاه ها شده اما آنچه در بازی استقلال و استیل آذین اتفاق افتاد تفاوت های عمده ای با ادعای او داشت.


Related Links
Teams
استقلال
استیل اذین
سایت گل-مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معتقد است سیاست های این کمیته طی یکسال و اندی گذشته باعث ارتقای فرهنگ تماشاگران و بهبود جو فرهنگی ورزشگاه ها شده اما آنچه در بازی استقلال و استیل آذین اتفاق افتاد تفاوت های عمده ای با ادعای او داشت.

حضور حدود پنج هزار هوادار پرسپولیس که برای حمایت از استیل آذین به ورزشگاه آمده بودند بازار رجزخوانی بین این عده و هواداران استقلال را گرم کرد و کری خوانی ها پس از مدت کوتاهی به خط و نشان و فحاشی تبدیل شد.هواداران دو تیم با بدترین الفاظ ممکن یکدیگر را خطاب قرار دادند و انواع و اقسام توهین ها را نثار هم کردند.جو ورزشگاه در این بازی تفاوتی با بحرانی ترین سال های فوتبال ایران به لحاظ فرهنگی نداشت و تماشاگران پس از مدتها مجددا به شعارهایی که در طول زمان اندکی پاستوریزه شده بودند روی آوردند. در این فضا استقبال اندک تماشاگران از مسابقات و کمرنگ شدن فضای رجز خوانی بین س***شین ها را می توان دلیل عمده کاهش فحاشی ها در ورزشگاه دانست.

هرچند کمیته انضباطی سعی دارد این اتفاق را به نام خودش ثبت کند اما واقعیت این است که فضای استادیوم ها در اکثر بازی های حساس به همان شکل سابق درمی آید و شرایط برای حضور تمام اقشار در ورزشگاه فراهم نیست. قاضی شریفی در آخرین حضورش در یکی از داربی های تهران مدعی شد توهین های هواداران را نشنیده.او احتمالا توهین های بازی جمعه شب را هم نشنیده و همچنان این صورت مساله است که پاک می شود.
2009/9/19 16:26:07 Photo GalleryZoomiran - esteghlal

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد