*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

تیم فوتبال تراکتورسازی ، معادلات لیگ برتر را بر هم خواهد زد


"ناصر شفق" روز دوشنبه درنشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران ورزشی آذربایجان شرقی، افزود: تمامی بزرگنمایی هایی که از بازی های تیم تراکتورسازی در رسانه ها منعکس می شود به دلیل این است که صدای پای تراکتوردر لیگ برتر کم کم به گوش تمامی تیم ها رسیده و این تیم شگفتی ساز لیگ برتر خواهد شد.
وی اظهار داشت: زمانی که به لیگ برتر صعود کردیم ، تنها هدفمان حفظ تیم در گردونه رقابت ها بود ، اما با توجه به گذشت هفت هفته از این رقابت ها و نمایان شدن پتانسیل های تیم، اکنون در فکر قرار گرفتن در جمع شش تیم بالای جدول هستیم.
شفق از برنامه باشگاه تراکتورسازی برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه های طرح ریزی شده، تا سه سال آینده باید قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاوریم.
وی با اشاره به بازی های زیبای تیم و استقبال بسیار عظیم تماشاگران از آن در رقابت های لیگ برتر، تشریح کرد: متاسفانه عده ای از این پتانسیل بالا و شنیدن نام تراکتورسازی ناخشنود می شوند.
شفق با بیان اینکه تراکتورسازی در ادامه رقابت های لیگ برتر با قدرت بیشتر و کسب نتایج بهتر ظاهر خواهد شد، افزود: با جرات اعلام می کنم که تراکتورسازی در سال های آینده و با برهم زدن معادلات لیگ برتر کشور ، رقیب سرسختی برای تیم های مدعی خواهد شد.
وی اضافه کرد: تیم تراکتور نه یک نام ، بلکه هویت هر آذری زبان در ایران و جهان است و این تیم برای آنها پرچم هویتی است که مایه غرور و فخر آنها می تواند باشد و بر همین اساس است که تراکتور نه تنها در تبریز بلکه حتی در شهرهای دیگر ایران نیز هوادار دارد و تاکنون در هر بازی خارج از خانه ، احساس غربت نکرده است.
وی با ابراز رضایت از کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتور، گفت: با توجه به مشکلات مالی تیم ، من از تک تک آنها تشکر می کنم که با تلاش های بی شائبه خود، برای موفقیت و سربلندی تیم تراکتور از جان مایه گذشته و کوشش می کنند.
شفق با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه و تخصیص 15 میلیارد ریال بودجه از سوی کارخانه به باشگاه، ادامه داد : متاسفانه این مشکلات گریبان تیم ما را گرفته ، ولی با مساعدت و کمک های " احمد علیرضا بیگی" استاندار محترم آذربایجان شرقی و " محمد حسین فرهنگی" نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاحدودی این مشکلات در چند روز گذشته کاهش یافته است.
وی افزود: مشکلات مالی باشگاه در هفته های گذشته به حدی رسیده بود که جاسم کرار به دلیل عدم دریافت پول خود حتی در تمرینات نیز حاضر نمی شد که خوشبخانه با پرداخت بخشی از قرارداد او ، وی از مصدومیت مالی نجات یافت و اکنون در تمرینات به طور مرتب حاضر می شود.
وی با تاکید بر اینکه تیم تراکتورسازی ، متعلق به تمام مردم آذربایجان است، گفت: همه باید برای اوج گیری فوتبال این خطه تلاش کنیم که در این مسیر کمک های هواداران، مقامات استانی، نمایندگان مجلس و از همه مهمتر رسانه های گروهی ضروری است.
شفق اضافه کرد: باشگاه در نظر دارد جلسات منظمی به منظور هم اندیشی با اصحاب رسانه، چهارشنبه های آخر هر ماه برگزار کند تا از این طریق به راهکارهای بهتر و مناسب تری برای عمل به وظایف باشگاه در قبال ورزش استان دست یابد.
وی ، ایجاد شرکت سرمایه گذاری باشگاه، ایجاد فروشگاه های عرضه محصولات ورزشی باشگاه در سطح شهر، رایزنی با شورای اسلامی و شهرداری نبریز برای اختصاص یک پارک و یا فرهنگ سرا برای هواداران و توزیع کارت های الکترونیکی با مبالغ مختلف در میان مردم را از دیگر برنامه های باشگاه تراکتورسازی در سالجاری عنوان کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتورسازی تبریز گفت: این باشگاه با کمک مردم و علاقمندان در یک برنامه سه ساله قادر خواهد بود به مقام قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور دست یابد که این موضوع یکی از برنامه های اصلی باشگاه می باشد.
شفق با اشاره به رای کمیته انضباطی در خصوص تیم تراکتورسازی در بازی با استقلال تهران که محرومیتی برای این تیم در پی نداشت، بیان داشت: از رییس کمیته انضباطی به دلیل توجه خاص به مساله و بررسی موشکافانه آن، تشکر و قدردانی می کنم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه استاندار آذربایجان شرقی به اداره کل تربیت بدنی استان، گفت: با وجود اینکه در این نامه ، استاندار بر واگذاری استادیوم یادگار امام ره تبریز به باشگاه تراکتورسازی تاکیده کرده ، اما تاکنون هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.
شفق افزود: از سازمان لیگ نیز تقاضا داریم تا کار فروش بلیط ها را به باشگاه های واگذار کند و در این راستا باشگاه تراکتورسازی اقدام به تهیه کارت بلیط و کارت هواداران کرده است.
وی اضافه کرد: در باشگاه داری حرفه ای ، 30 تا 35 درصد از هزینه باشگاه ها از فروش و پیش فروش بلیط ها تامین می شود که متاسفانه این مهم در کشور ما، جایگاهی ندارد.
وی با اشاره به جلسه خصوصی اش با رییس جدید سازمان تربیت بدنی، گفت: "سعید لو" در این جلسه قول همه نوع همکاری برای ارتقا جایگاه تراکتورسازی را داد و از برنامه های این باشگاه در خصوص خصوصی سازی اعلام حمایت کرد.
شفق بیان داشت: همانگونه که مردم تبریز و آذربایجان حاضر به خرید امتیاز لیگ برتر نشدند و با اراده و حمایت همه جانبه از تراکتورسازی، راه صعود آن را به لیگ برتر فراهم کردند، به طور مسلم در اداره و حمایت مالی از این تیم نیز همه نوع همکاری را خواهند کرد.

منبع:/www.azfc.ir/newstext.aspx?id=717

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد