*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

حاشیه های بازی تراکتور و مقاومت سپاسی


* مثل همیشه جمعیت بسیار کمی برای تشویق تیم موفق شیرازی به ورزشگاه رفته بودند. البته حدد ۶۰۰ هوادار تراکتور نیز در ورزشگاه حضور داشتند که جالب توجه بوده و نشان میدهد تراکتور در همه جای ایران هوادار دارد.

* اقای بیگی استاندار اذربایجان شرقی ،نصرتی فرمانده نیروی انتظامی و منادی نماینده استان در مجلس نیز در ورزشگاه حافظیه شیراز حضور داشتند  که جای تقدیر و تشکر دارد.

* گزارش گر شیرازی بازی چندین بار از حضور انبوه هواداران این تیم در ورزشگاه یادگار اما سخن گفته و تراکتور را پر تماشاگر ترین تیم تا مقطع از فصل معرفی کرد.

* پیمنتا و جاسم کرار بعد از رهایی از مصدومیت در ترکیب تیم به میدان رفتند.

* مهاجمان تراکتور با گلزنی در این بازی به انتقاد ها پاسخ دادند.

*داور در اواخر بازی از روی یک خطای پنالتی بر روی امیر محبی گذشت. داور بازی تا حدودی میزبان نوازی کرده و با سوت های زیاد و غیر ضروری بارها موجب کاهش سرعت و کیفیت بازی گردید.

* محمد نصرتی یکی از سوتی های معروف خاص خود را در این بازی با گل خودی عجیب ارائه کرد.

* جاسم کرار که از او به عنوان ستاره تیم ملی عراق یاد میشود تاکنون هیچ بازی ملی در کارنامه نداشته و صرفا چندین بازی در تیم ملی امید این کشور را در کارنامه دارد.

* کرار با دو گلی که برابر راه اهن به ثمر رساند انتظارات را از خود بالا برده و نمایش ضعیف وی در بازی برابر مقاوت شیراز انتقادات هواداران را در پی داشته است. برخی عدم امادگی جسمانی وی و برخی دیگر عدم دریافت پول و تعمدی بودن  را دلیل عدم انجام بازی خوب از سوی این بازیکن میدانند.

* اقای صادقی کارشناس فوتبال شبکه سهند اصرار عجیبی بر صحبت کردن به زبان فارسی و بیان افعال به زبان ترکی دارد. معلوم نیست اصرار کارشناس محترم برای اختلاط این دو زبان در چیست!

* کارشناس برنامه شبکه سهند در یک اقدام عجیب و نادرست دوری تراکتور سازی از لیگ برتر را موجب عدم رشد هواداران این تیم همگام با لیگ برتر دانست و البته فراموش کرد که قوانین انظباطی حتی در لیگ دسته سوم نیز صادق بوده و در حساس ترین بازی های لیگ یک نیز تراکتور بهترین هواداران را در ورزشگاه اختصاصی به همراه داشت.


نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.ali.com

سلام عزیزم . دومت گرم

پویا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.comsoftware.mihanblog.com

salam
khaste nabashi webe ali radif kardi
lotfan mano ba esme download narm afzare rooze donya link kon va bad behem bego man u roo ba che esmi link konam
صصص.زخئسخبفصشقث.ئهاشدذمخل.زخئ
mamnoon

montazeram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد