*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

وزیر نفت تا ۲روز آینده تکلیف تیم پتروشیمی تبریز را معلو م میکند


این دو روز برای تیم فوتبال پتروشیمی بسیار حساس و سرنوشت ساز است و امیدوارم وزیر محترم نفت با بودجه این تیم موافقت نماید.
وی افزود: رایزنی های زیادی در مورد تیم فوتبال پتروشیمی تبریز با وزیر انجام داده ایم ، اما به طور قطع معلوم نیست که پاسخ وزیر در خصوص این تیم، مثبت خواهد بود و یا منفی؟
تیموری اضافه کرد: استاندار محترم آذربایجان شرقی نیز سه روز پیش با ارسال نامه ای به وزیر نفت از وی درخواست کرد تا با بودجه درخواستی تیم پتروشیمی تبریز برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول، موافقت نماید.
وی در مورد یارگیری تیم در صورت عدم انحلال گفت: هم اکنون علاوه بر 19 بازیکنی که در اختیار داریم ، با شش بازیکن نیز به توافق رسیده ایم که به محض مثبت بودن پاسخ وزیر با آنها قرارداد خواهیم بست.
وی در پایان گفت: هواداران بدانند که اگر امتیاز تیم به فروش رسید و تیم منحل شد ، تمامی تقصیرها متوجه "عظیم ممقانی" مدیرعامل کارخانه می باشد ، چرا که ایشان به هیچ وجه اجازه نمی دهند تیم بدون دستور مستقیم وزیر ، راهی مسابقات شود ، در حالی که وی قدرت صدور این دستور را دارد.
تیم فوتبال پتروشیمی تبریز که فصل گذشته اولین حضور خود در رقابت های لیگ یک فوتبال را تجربه کرد ، با وجود ارایه کارنامه قابل قبول برای حضور در فصل بعدی با مشکل تصویب بودجه از سوی وزارت نفت مواجه شده و با توجه به مرتفع نشدن مشکل این تیم، حضور آن در رقابت های فصل آتی لیگ یک در پرده ای از ابهام قرار دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد