*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

مایلی کهن: دست تک تک تماشاگران تبریزی را می بوسم

مایلی کهن: دست تک تک تماشاگران تبریزی را می بوسم


سرمربی تیم فوتبال سایپا درمصاحبه مطبوعاتی در جمع خبرنگاران گفت: من دست تک تک تماشاگران تبریزی را می بوسم.

به گزارش سرخاب ،محمد مایلی کهن با اشاره به تشویق بی امان تماشاگران و هواداران تبریزی ، افزود: نظیر این تماشاگران در هیچ کجای دنیا دیده نشده و با اینکه تیم شان باخت اما با تشویق بازیکنان ، مایه دلگرمی آنان شدند .

وی ادامه داد: اینگونه تماشاگران شایستگی توجه و تقدیر شایانی بوده و ما با شناخت کامل از این تماشاگران در تبریز حاضر شدیم.
مایلی کهن خاطر نشان کرد: تشویق های تماشاگران تبریزی همگی متین ، منطقی و در چارچوب قانون بود و باید فوتبال کشور را به این سمت که تماشاگران تبریزی ان را بانی آن می باشند، هدایت کنیم.

سرمربی سایپا در مورد ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، اظهار داشت: 12 سال قبل که برای انجام دیدار تیم ملی با کنیا به این ورزشگاه آمده بودم ، ناتمام بود و اکنون با گذشت این مدت طولانی، همچنان ناقص و ناتمام است.
وی افزود: باید برای تکمیل این ورزشگاه ، پول تزریق شود تا امکان ه بهره برداری کامل از آن میسرشده و تا همگان از فوتبال لذت ببرند.

مایلی کهن در خصوص تیم تراکتورسازی نیز افزود: تراکتورسازی تیم خوبی است و تا به خال هم دور از انتظار ظاهر شده است این تیم به اندازه کافی وقت برای ریکاوری نداشت

وی مشکل تراکتورسازی را جوانی و کم تجربگی تیم عنوان کرد و افزود: از آنجاییکه تراکتورسازی دیر چیده شده و نتوانسته آنچنانکه باید یارگیری کند ، با مشکل نبود یار مواجه است.
مایلی کهن خاطر نشان کرد: این تیم برای اینکه بتواند در رقابت ها حضوری قوی داشته باشد باید چند بازیکن قوی جذب تیم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد