*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

حمله اصولگرایان به فردوسی پور بخاطر رنگ سبز نمودار !

سایت اصولگرای جهان نیوز عادل فردوسی پور را به سو استفاده از اموال دولتی به دلیل استفاده از نمودارهای سبز رنگ در این برنامه متهم کرده است.


در آخرین برنامه نود سوال برنامه در مورد این بود که از تساوی بازی استقلال و پرسپولیس چه کسانی خوشحال هستند 1- هواداران استقلال 2- هواداران پرسپولیس 3-هیچ کدام
سایت اصولگرای جهان نیوز هم به این ماجرا بند کرده است که چرا نموداری که نشان دهنده پاسخ دهندگان جواب شماره 3 بوده است به رنگ سبز تعیین شده.
البته این سایت دلیل اعتراضش به رنگ سبز را عیان نکرده تا حمله بی منطقش ،بی منطق تر جلوه نکند اما نویسنده مطلب عنوان کرده که سوال بهتری می توانست برای برنامه انتخاب شود.این درحالی است که سوال بزرگ همه هواداران فوتبال و حتی کسانی که فوتبال را دنبال نمی کنند این بود که چه کسانی از این تساوی خوشحال شده اند. اصولگرایان که خود دست بلندی در استفاده از امکانات عمومی و بیت المال برای مصارف جناحی دارند، شایسته است به این پرسش پاسخ دهند که این حجم عظیم برنامه های تخریبی علیه اصلاح طلبان و رهبران آنها در قبل و بعد از انتخابات که از رسانه به اصطلاح ملی پخش شده، سوءاستفاده از امکانات عمومی نیست که اکنون مشاهده رنگ سبز در یک برنامه ورزشی فریاد آنان را برآورده است ؟

http://e-mirhossein.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد