*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

کمالوند: از هواداران به خاطر شکست، عذرخواهی می کنم.

"فراز کمالوند" پس از قبول شکست مقابل تیم سایپا، در مصاحبه مطبوعاتی در جمع خبرنگاران، افزود: تماشاگران همه چیز تراکتورسازی هستند و این شکست را جبران خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: کاری که تماشاگران پس از اتمام بازی کردند در تمام دنیا کم سابقه است و قول می دهم در بازی های بعدی، این لطف تماشاگران را جبران نمایم.
گفتنی است تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز پس از تمام شدن بازی و به رغم باخت تیم محبوبشان، به مدت دو دقیقه ایستاده تیم تراکتورسازی را تشویق کردند.
کمالوند در مورد بازی اظهار داشت: نبود یار همطراز در تیم و فاصله کم بین دیدارهای هفته نهم و دهم، مشکلاتی را در این دیدار برای تیم ایجاد کرد.
وی خاطر نشان کرد: دراین دیدار به دلیل نبودن یار همطراز در تیم، از مهرداد پولادی که مصدوم بود نیز در دقایق پایانی استفاده کردیم که شاید بتواند با استفاده از تجربه خود، نتیجه بازی را تغییر دهد.
کمالوند در خصوص داروی بازی ، افزود: داوری این دیدار اشتباهات کمی داشت اما در دیدارهای قبلی ، اشتباهات داوری حداقل هشت امتیاز از تیم ما را گرفته است.
وی با اعلام اینکه هواداران خیالشان از بابت ماندن تراکتورسازی در گردونه رقابت های لیگ برتر، راحت باشد، اضافه کرد: ما درلیگ برتر به دنبال کسب جایگاه خوب هستیم و در مورد بازیکنان خارجی تیم نیز به غیر از "پیمنتا" از هیچکدام راضی نیستم و باید فکری اساسی در مورد آنها بکنم.
وی در پایان اظهار داشت: اگر خواهان این هستیم که تیم در کورس قهرمانی حضور یابد باید ۲۰ بازیکن همطراز جذب تیم شود.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سایپا کرج از هفته دهم رقابت های لیگ برتر، با نتیجه دو بر یک به نفع سایپا خاتمه یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد