*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

مصدومیت پولادی و یک بازیکن جدید برای تراکتور


مصدومیت پولادى

مهرداد پولادى بازیکن تیم تراکتورسازى تبریز از ناحیه کتف دچارآسیب دیدگى شد.پولادى در جریان بازى ۲ تیم تراکتورسازى تبریز با ملوان انزلى اواسط بازى به دلیل مصدومیت تعویض شد. او پس از پایان بازى آسیب دیدگى خود را شدید اعلام کرد: «کتفم درد شدیدى دارد به همین دلیل باید چند هفته دور از میادین باشم.»

فرزاد مجیدی در تمرینات تیم فوتبال ترکتورسازی تبریز حاضر شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از منابع آگاه درباشگاه تراکتورسازی تبریز، این بازیکن که به مدت یکسال و نیم از میدان های ورزشی دور بوده و از هیچ تیمی بازی نکرده است، با حضور در تمرینات تراکتورسازی و با سفارش "فراز کمالوند" ، سرمربی تیم ، به طور جداگانه و زیر نظر مربی بدنساز به انجان تمرینات پرداخت. بر اساس همین گزارش، این بازیکن آمادگی بدنی نداشته و با تمریناتی که مربی بدنسازی به وی دیکته کرده در تلاش برای کسب امادگی های لازم است.
یک هفته دیگر از این بازیکن تست به عمل خواهد آمد و در صورت جلب رضایت کادر فنی و سرمربی تیم ، وی به جمع یاران تراکتورسازی ملحق خواهد شد. کمالوند در یکی از مصاحبه های خود با بیان اینکه دو جای خالی درتیم وجود دارد ، اظهار داشت: یکی از این ظرفیت را برای واحدی نیکبخت نگه داشته ایم و از دیگری برای جذب یک هافبک استفاده خواهیم کرد.

http://www.tractorfans.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد