*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

فردوسی پور :نتیجه بازی برگشت را مساوی اعلام کنید!


فردوسی پور :نتیجه بازی برگشت را مساوی اعلام کنید!

حاج رضایی خیلی تلاش می کند که خود را همچنان به آن هایی که جریان بازی را سالم می دانند متصل کند اما در عین حال علنا می گوید:"مسئولین ما باید یاد بگیرند که باخت در این بازی هیچ اتفاق تلخی را به حاصل نمی آورد!".

2009/10/2 22:56:36

amirhossen sadeghi
Photo Gallery
Zoom
amirhossen sadeghi

سایت گل - در حقوق اصلی وجود دارد به نام برائت. مطابق این اصل زمانی که علیه موضوعی ادعایی مطرح می کنی باید آن را ثابت کنی. معمولا هم واقعیت همان موضوع مشخص می کند که چه چیزی ادعا نام می گیرد. طبق این صغری و کبری چینی می خواهیم ثابت کنیم که مکان یک ادعا و جای دلیل آورندگان برای بازی دربی سرخابی کاملا تغییر کرده است!

 اگر تا دیروز کسانی که مدعی می شدند چند سالی هست بازی پرسپولیس و استقلال یک فیلم شده است با یک موضوع تکراری که هر سال پارچه ای جدید را بر سر در سینمای خود با بازیگران جدید می زند اما در نهایت یک داستان دارد تا تمام تماشاچیانی که با بدبختی تمام بلیط خریده اند و به سینما رفته اند همه جملگی خود کاملا فیلم شوند!! می بایست برای ادعای دلایل ثابت کننده بیاورند، امروز واقعیت برای این موضوع به گونه ای دیده می شود که همه کسانی که در موضع جریان سالم این بازی قرار گرفته اند باید خود را به زمین و آسمان بکوبند تا برای اثبات ادعای خود دلیل قانع کننده بیاورند!

 گستره این جابجایی تاریخی حتی به تلویزیون هم کشیده شده است تا جایی که فردوسی پور، حاج رضایی و غیاثی در کنار هم و پا به پای مردم در خانه حرف های کفاشیان را که گفته بود این بازی حتما برنده دارد به سوژه خنده خود تبدیل می کنند!  هرچند حاج رضایی خیلی تلاش می کند که خود را همچنان به آن هایی که جریان بازی را سالم می دانند متصل کند اما در عین حال علنا می گوید:"مسئولین ما باید یاد بگیرند که باخت در این بازی هیچ اتفاق تلخی را به حاصل نمی آورد!". او با این شرایط حالا می تواند خیلی راحت مسئولین را به نداشتن صداقت با مردم متهم کند و برای آن ها بارها دربی منچستر یونایتد و سیتی را مثال بزند.


فردوسی پور هم در حالی از خطرات احتمالی برای برنامه نودش در این هفته ابراز ترس می کند خیلی راحت می گوید:"اصلا بازی برگشتی برگزار نکنید و همین الان نتیجه مساوی را اعلام کنید!" و چقدر این حرف او خاطره مصاحبه رولند کخ مربی دورتر های استقلال را تداعی می کرد که به عنوان یک غریبه نمی دانست خیلی حرف ها را نباید پیش از موعد خود مطرح کند!  هرچند تلویزیون نشینان و سایر همردیفانشان تلاش می کردند جور دیگری جبهه خود را نشان دهند اما همین اظهارات صریح، خیلی راحت جو عمومی را نسبت به ششمین تساوی پی در پی دربی نشان می دهد.

 جو بی اعتمادی عمومی مردم که حالا سر به فوتبال کشید و البته با اتفاقاتی که آن ها به چشم می بینند باید هم به این مردم حق داد که چوب حراج به اعتمادشان بزنند. البته حسن بزرگ این بی اعتمادی این بود که سبب شد یک رویداد تاریخی دیگر در بازی های دربی رقم بخورد و آن شعار هماهنگ طرفداران هر دو تیم بود که در عمر فوتبال ما بی سابقه بود! سعیدقرایی


http://www.goal.com/iran/news/1825

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد