*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

گزارش اختصاصی کلوب هواداران از انزلی:


گزارش اختصاصی کلوب هواداران از انزلی:
»این دیدار در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد که 3000نفر از آنها را تماشاگران تبریزی تشکیل داده بودند این در حالی بود که هواداران تیم تراکتور از صبح امروز در استادیوم حضور داشتند و تیم خود را به شدت تشویق میکردند.به گفته گزارشگر بازی حضور این تعداد تماشاگر برای تیم مهمان در شهر انزلی برای اولین بار در تاریخ استادیوم تختی این شهر رقم خورد.

»بعد از بازی هواداران تیم تراکتور بازیکنان را به مدت 20 دقیقه شدیدا تشویق کردند و حمایت خود را از کادر فنی اعلام کردند که این ابراز محبت تماشاگران از سوی بازیکنان بی پاسخ نمانده و آنها نیز با اهدای پیراهن های خود از همه آنها قدردانی کردند.در بین تماشاگران تراکتور علاوه بر تبریزیها طرفدارانی از شهرهایی چون آستارا اردبیل تالش و حتی خود شهر انزلی دیده میشد

»ظاهرا بعد از بازی تعدادی از انزلی چی ها می خواستند با تماشاگران تراکتور درگیری به وجود آورند که هواداران تراختور با اتحاد خود همه آنها را فراری داده و هم اکنون در سطح شهر با پرچمهای سرخ خود مشغول جشن و پایکوبی هستند

»فرهاد خیرخواه در دقیقه 12 برای تراکتور گلزنی کرد. آدریانو آلوز در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی برای ملوان گل زد.

»یدا... جهانبازی، داور این مسابقه به پژمان نوری از ملوان و محمد نصرتی و مهدی کیانی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. همچنین داور در دقیقه 89 به جاسم کرار از تراکتور کارت قرمز نشان داد!

»داوری در این بازی بسیار ضعیف بوده و طبق معمول همیشه به ضرر تراکتور سوت میزد ظاهرا این دشمنی داوران با پرظرفدارترین تیم ایران تمامی ندارد و در هر بازی باید به نوعی حق کشی صورت گیرد. داور این مسابقه در صحنه ای که الو ترائوره به دنبال مهاجم ملوان بود اعلام پنالتی کرد که کاملا مشهود بود هیچ برخوردی صورت نگرفته. همچنین در صحنه ای پژمان نوری در یک حرکت کاملا غیر ورزشی و به عمد مشت محکمی را به دهان پولادی زد که داور به دادن یک کارت زرد بسنده کرد!

»در آخر می خواهیم بگوییم که هوادران تراکتور از این همه ضایع شدن حقشان دیگر خسته شده اند
از کمیته داوران خواهش میکنیم که برای بازیهای تراکتور از داوران با تجربه تر استفاده کند .

http://www.tractorfc.com/123-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد