*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

فراز : تیم‌های من در نیم‌فصل دوم بهتر می‌شوند

فراز : تیم‌های من در نیم‌فصل دوم بهتر می‌شوند

 فراز کمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد که تیمش روند رو به جلوی خود را در دیدارهای آینده لیگ برتر نیز ادامه دهد.

وی که جزو مربیان جوان لیگ فوتبال کشورمان به حساب می‌آید، تاکنون با تراکتورسازی تبریز به نتایج قابل‌قبولی دست پیدا کرده است. هرچند که شور و شوق هواداران تبریزی نیز یکی از علت‌های اصلی موفقیت او و تیمش به حساب می‌آید. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران تصریح کرد: «ما جوان‌ترین تیم لیگ امسال هستیم. تیم ما از بازیکنانی جوان و باانگیزه تشکیل شده است و خوشبختانه من توانسته‌ام به بازیکنانم یاد بدهم که در لیگ برتر از هیچ حریفی واهمه نداشته باشند. آنها در همه بازی‌ها با انگیزه پیروزی وارد زمین می‌شوند و این مهم‌ترین اتفاق برای یک تیم به حساب می‌آید.» سرمربی تراکتورسازی تبریز همچنین شرایط تیمش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: «تیم ما از لحاظ روحی و فنی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم نتایج خوبی به دست بیاوریم و من اطمینان دارم هرچقدر که از رقابت‌های لیگ برتر بگذرد، بازیکنان ما در زمین بهتر خود را پیدا می‌کنند. بازیکنان ما به تجربه نیازمندند و این محصول زمان است. در واقع نمی‌توان انتظار داشت که آنها مثل بازیکنانی ظاهر شوند که تجربه خیلی بالایی دارند. بلکه باید به آنها فرصت تجربه داد.» کمالوند تاکید کرد: «البته یکی دیگر از علت‌هایی که باعث موفقیت تیم ما شده است، ارتباط خوب و صمیمانه من با مدیرعامل باشگاه است. من و آقای شفق در 3 مقطع با یکدیگر همکاری کرده‌ایم؛ در پاس، ابومسلم و تراکتورسازی. ما در کنار یکدیگر توانستیم تراکتورسازی را به لیگ برتر بیاوریم. اتفاقی که در سال‌های گذشته حتی با هزینه‌های میلیاردی نیز رخ نداده بود.» سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «در مدت 7 سالی که مشغول کار مربیگری هستم همواره تیم‌هایم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری پیدا کرده‌اند و به مراتب با کیفیت بالاتری ظاهر شده‌اند. حالا هم اطمینان دارم تیمم در نیم‌فصل دوم از مجموع امتیازات نیم‌فصل اول حداقل به 8 امتیاز بالاتر دست پیدا خواهد کرد. البته ما نباید مغرور شویم. ضمن اینکه باید برای نیم‌فصل دوم یک سانترفوروارد خوب و باکیفیت را جذب کنیم. بازیکنی که بتواند موقعیت‌های فراوان ما را به گل تبدیل کند.» به نظر می‌رسد نیکبخت‌واحدی که در ابتدای فصل به تراکتورسازی پیوست به دلیل عدم رعایت شئونات اخلاقی نتوانست برای این تیم به میدان برود، در نیم‌فصل دوم از این تیم جدا شود. تراکتورسازی در هفته نهم لیگ برتر میهمان ملوان بندرانزلی است و به نظر می‌رسد با توجه به ناکامی‌های شاگردان محمد احمدزاده و انگیزه سفیدپوشان برای جبران، کار سختی داشته باشد. ملوان در رده دوازدهم جدول رده‌بندی است اما شاگردان کمالوند رتبه ششم جدول را به خود اختصاص داد‌اند.

http://www.topcu.blogfa.com/post-1289.aspx

نظرات 1 + ارسال نظر
دنیای فوتبال شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ http://iransport.blogsky.com/

مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته انظباتی چشم دیدن موفقیت تراکتور ندارند آخه از وقتی تراکتور اوده تبریز شده گل سر سبد فوتبال ایران واسه همین بعضیها خارش گرفتند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد