*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

*** ستاره سرخ آذربایجان ***

اولو تانرینین آدیلا

تراکتورسازی تبریز همچنان پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر فوتبال

تراکتورسازی تبریز همچنان پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر فوتبال

تراکتورسازی تبریز همچنان پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر فوتبال

بر اساس آمار اعلام شده از سوی پایگاه اینترنتی کاپس که فوتبال ایران و جهان را پوشش می دهد ، از مجموع 913 هزار تماشاگری که از بازی های لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته هشتم از نزدیک دیدن کردند ، 230 هزار نفر به بازی های خانگی تیم فوتبال تراکتورسازی اختصاص دارد.
بر اساس همین گزارش، تا کنون 72 بازی از لیگ برتر انجام شده و میانگین تماشاگر برای هر بازی 12 هزار 680 نفر می باشد که این رقم برای هر بازی تراکتورسازی عددی بالای 28 هزار و 750 نفر است.
میانگین تماشاگر در بازی های خانگی تیم فوتبال تراکتورسازی نیز 57 هزارو00 5 نفر می باشد و از این لحاظ بیشترین میانگین را در بین 18 تیم حاضر دارد.
بر اساس این گزارش ، تیم های پیروزی تهران با میانگین 50 هزار و استقلال این شهر با 46 هزار نفرتماشاگر درهر بازی خانگی در رده های دوم و سوم جای داشته و کمترین تماشاگر را نیز با یک هزارو500 نفردر هر بازی خانگی به تیم استیل آذین تعلق دارد.
البته ، به گفته مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز، آمار حضور تماشاگران تبریزی در دیدار های خانگی تراکتورسازی بالاتر از رقم های ذکر شده است.
ناصر شفق با اشاره به دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز، گفت: بر اساس اعلام نماینده شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی ، گنجایش این ورزشگاه با صندلی 72 هزار 450 نفر می باشد و در صورت نبود صندلی 25 درصد بر گنجایش ان افزوده می شود.
وی خاطر نشان کرد: پس در بازی این دو تیم که جایی برای سوزن انداختن در ورزشگاه نبود، بیش از 90 هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز حضور داشتند.
وی اضافه کرد: در دیگر دیدارهای خانگی این تیم نیز در هر بازی به طور میانگین 60 هزار تماشاگر از نزدیک بازی را مشاهده کرده اند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که با 12 امتیاز از هشت بازی در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد روز جمعه دهم مهر ماه جاری در انزلی به مصاف ملوان این شهر که با 9 امتیاز از هشت بازی در رده دوازدهم قرار دارد، می رود.

http://www.azfc.ir/newstext.aspx?id=762

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.jabe.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید عکسای جدید جعبه حتما به دردتون می خوره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد